سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کلام روز :   همچنان که خورشید و شب با یکدیگر جمع نمی شوند، خدا دوستی و دنیا دوستی با یکدیگر جمع نمی شوند . [امام علی علیه السلام]
بسم الله الرحمن الرحیم
سال گذشته وقتی از مشهد برگشتیم استارت یه وبلاگ رو زدم و با شور و اشتیاق زیاد در اون مطلب می‌زدم اما هیچ وقت فکر نمی‌کردم این قدر راحت بتونم ازش دل بکنم، چون هم خوابگاهی شدم و هم احساس می‌کردم جای اون وبلاگ برای حرفای من کم بود و برام خیلی کوچیک بود. با این حال فکر وبلاگ‌نویسی رهام نکرد و تصمیم گرفتم از تابستون شروع کنم به نوشتن و این کار رو هم کردم. حالا هم که این وبلاگ رو با کمک برادرم راه انداختم و ان شاء الله قراره دو نفری توش مطلب بزنیم.
و اما در مورد منیف:
منیف یعنی والا، بلند مرتبه. این کلمه در زیارت ناحیه مقدسه ذکر شده و هم چنین در داستانی که در پست‌های بعدی خواهم نوشت -ان شاء الله- این کلمه به معنای مشرف بر اهل بهشت آمده و البته در همان جا از منیف به عنوان قصری بهشتی نام برده شده است.
فکر می کنم تا این جا برای معرفی وبلاگ کافی باشه.
یا صاحب الزمان ادرکنا

تهیه و تنظیم توسط رضوان در جمعه 87 شهریور 22 ساعت 1:16 عصر